jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Wybór dobrej agencji SEO – Google podpowiada czym się kierować

Kiedy posiadasz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, zapewne z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna pierwszej stronie rezultatów wyszukiwania. Jasne jest wszak, iż współcześnie widoczność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, bo to właśnie tu wielu klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej działalności. Jak zatem wybrać solidną agencję SEO? Rekomendujemy skorzystać z wskazówek specjalistów.

Google radzi, jak zatrudnić solidną agencję SEO

Nie można zaprzeczyć, iż cała branża usług SEO, to znaczy działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki, zaistniała i bezustannie rozkwita zasadniczo wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Pomimo pojawienia się licznych opcji, jak m.in. Bing, Rambler lub DuckDuckGo, wciąż liczą się pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto chce zyskać widoczność w sieci, musi powalczyć o swoje miejsce w top 10 w Google. W przypadku sektorów, gdzie konkurencja jest mocna, na ogół nie jest to możliwe bez konsultacji z ekspertami z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest czymś nowym, i przygotowało krótki film o tym, jak wybrać solidną agencję SEO.

Najistotniejsze cechy rzetelnej firmy SEO

Maile Ohye, pracownik, Google z ponad dziesięcioletnim stażem, punkt po punkcie wyjaśnia, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech między innymi:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od wnikliwego audytu strony,
  • zdolność szacowania czasu i budżetu niezbędnego do zakończenia planowanych wdrożenia,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego oraz prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • nieustanna kontrola kondycji strony i cykliczną analizę jej statystyk,
  • zapewnienie witrynie opieki technicznej oraz praca nad podniesieniem jej użyteczności,
  • dbałość o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wyszukiwarce na pojedyncze słowa kluczowe.

Przedstawicielka firmy Google zaznacza także, że rzetelna firma SEO nigdy nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procesem długofalowym, w szeregu przypadków dającym dostrzegalne efekty na ogół po kilku miesiącach pracy.