Pozycjonowanie lokalne to zespół działań onsite oraz offsite zmierzających do podniesienia poziomu widoczności witryny na określony zestaw fraz kluczowych w kontekście tylko jednego regionu, miasta…
Google Ads, znane pierwotnie jako Google AdWords, to narzędzie do reklamy online, które zostało uruchomione przez Google w październiku 2000 roku. Początkowo, AdWords umożliwiało reklamodawcom…
Gazeta korporacyjna to bardzo dobry sposób motywowania podwładnych, ale również działanie wykraczające poza mury firmy. Zobaczmy więc, jakie artykuły można zamieścić w takiej broszurce i…
Kiedy posiadasz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, zapewne z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna pierwszej stronie…
Żeby konsument odkrył twój biznes powinieneś nie tylko posiadać firmową stronę internetową, ale też zatroszczyć się o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego…
Sferyczne zdjęcia panoramiczne to niesłychanie popularna i stosunkowo nowa forma przedstawiania pomieszczeń zakładów pracy i lokali gastronomicznych. Zazwyczaj spotykamy je wędrując po Google Street View…
Zapłaciłeś krocie za swoją stronę internetową, jednak ta nie przyciąga nowych klientów? Jest doskonale zaprogramowana i posiada najnowsze technologie, ale pieniędzy w ogóle nie jest…
Spacery wirtualne po firmach cieszą się w ostatnich latach popularnością, a mnóstwo osób coraz częściej zleca wykonanie takiej usługi i dodanie spaceru w wizytówce Google.…
SEMKRK#19 BIG – czyli konferencja w rozgrzanej czerwcowym słońcem, tętniącej wiedzą, inspiracjami i networkingiem Starej Zajezdni w Krakowie. Wydarzenie dla tych, którzy zamiast otwierać lodówkę,…
Zapewne nieraz szukałeś przepisu na idealny obiad. Niektóre z wyników wyszukiwania wyglądają bardziej atrakcyjnie od innych, ponieważ prezentują dodatkowo zdjęcie potrawy czy informacje o czasie…